Kontor och administration

Behöver ni administratörer, office managers, assistenter, receptionister eller andra kompetenser inom kontorsadministration är Uniflex den bästa partnern för Er. 

Vi är specialister på att hitta talangerna inom kontor och administration. Oavsett om behovet är tillfälligt eller permanent hjälper vi dig att hitta rätt person för jobbet! 

Uniflex erbjuder skräddarsydda bemannings- och rekryteringslösningar som möter ert specifika behov inom kontor och administration. Vår gedigna branscherfarenhet i kombination med en omfattande kandidatbank fylld med noggrant utvalda och kompetenta talanger, gör att vi snabbt och effektivt kan säkerställa att ni får exakt den kompetens ni behöver för varje specifik administrativ position.

Med Uniflex som partner kan du känna dig trygg. Ni har alltid en dedikerad och specialiserad konsultchef eller rekryteringskonsult till hands genom hela rekryteringsprocessen, som säkerställer en träffsäker matchning och ett långsiktigt samarbete.

Med en bemanningspool får du dedikerad personal som är upplärd hos er och redo att rycka in när det behövs. Varje pool hos oss är unik och vi bygger våra poollösningar utifrån ditt behov, både vad gäller kompetens och flexibilitet.

Våra bemanningspooler består av nyfiken, kompetent och motiverad personal som snabbt blir en stor tillgång på ert företag.

Er partner för att hitta rätt medarbetare inom kontor, reception och administration.